Glam i juli

p5051394jl

Igår kom inbjudan till Mammablogg Galan 2009. Spännande …och pirrigt!

Den passade bra ovanför min SATC-box, samma färger och lika glammigt, eller hur?!

Nu återstår bara en viktig sak…hur jag ska ta mig dit. Jag har liksom inte orkat tänka på det än men det är dax att börja.

6 tankar på “Glam i juli

  1. Hej min söta vän…
    Kommer gärna lite tidigare!
    Jag jobbar till 13 och ska bara hem, ta en dusch och byta om så kan jag komma sen.
    Kanske inte blir så jättemycket tidigare, men ändå! =)

    Puss puss min lilla bomullstuss!

  2. Hej kära Caroline!
    Åh, ja – visst är det härligt att ha fått inbjudningarna! 🙂
    Jag fick min väldigt lägligt förra torsdagen – samma dag som jag fyllde år..! 🙂
    Hmm – ja, där sade Du ju något.. Jag måste också ta mig i kragen och ordna med transport.. Men men, det ska säkert lösa sig! Och KUL ska det bli!
    Vilken underbar bild på Din lilla prinsessa förresten!! Suck.. Usch, att tiden går så fort!? Min lilla prinsessa ska fylla 3 i augusti och jag kan fortfarande se den lilla ”fågelungen” framför mig, när hon var alldeles ny..
    Ha en underbar dag!
    Många kramar,
    Anna

  3. Här ramlar jag in och ser inbjudan till galan. Den passar förresten perfekt där 😉

    Jag ska oxå gå och tvingar nog min man att köra mig, fast jag har inte så långt att åka 🙂 Det ska bli jätteroligt att ses i Juli!

    Ha en bra dag!

  4. Åh, jag längtar också!! Ska bli kul att ta ett glas ihop och snacka lite mammaprat – och annat 🙂
    Ha en mysig kväll!

Lämna en kommentar